Cool nová příchuť Rybíz a limetka
Kategorie: NÁPOJE, Pivo a pivní nápoje
Ovocné pivní mixy zažívají v posledních letech renesanci. Stále oblíbenější je nealko verze, u které značka Cool, jedna z nejvyhledávanějších na trhu, zaznamenala v loňském roce ještě dynamičtější růst, a to o 32,9 %. Na rostoucí oblibu mixu nealkoholického piva a ovocné šťávy reaguje značka Cool novou příchutí Rybíz a limetka i uvedením celého portfolia ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj.
V roce 2011 vstoupila značka Cool na trh s alkoholickou variantou a založila novou úspěšnou kategorii pivních mixů. Letošní novinkou reaguje na změnu v chování konzumentů v posledních letních sezonách, kdy výrazně rostla poptávka po nealko variantách. „Již několik let je nejprodávanější variantou grep. Přesto vnímáme, že velká část konzumentů ráda experimentuje a zkouší nové příchutě. To se nám potvrdilo i loni
u příchutě Malina a borůvka,“ vysvětluje důvody uvedení nové příchutě manažerka značky Katarína Košťáliková a dodává, že dalším zřejmým trendem ve spotřebitelském chování je rostoucí preference nealkoholických variant.
Z toho důvodu přichází značka na trh s variantou 0,0 % obj. alkoholu u všech příchutí nealko portfolia. „S ohledem na aktivnější životní styl se spotřebitelé u ochucených nápojů čím dál více zajímají o jejich energetickou hodnotu. Vedle absence konzervantů a umělých barviv je uvedení verze s obsahem alkoholu 0,0 % obj. další krok, abychom vyšli vstříc jejich potřebám,“ uvádí Košťáliková s tím, že novinka bude mít pouze 18 kcal na 100 ml, což bude zřejmé i na přední straně obalu.
Základní informace
Výrobce/distributor | Pivovary Staropramen s.r.o. Nádražní 84 150 00 Praha 5 |
---|---|
Značka | Cool |
WWW | https://www.staropramencool.cz/ |
Gramáž / objem spotřebitelského balení | 0,5 l |
Datum uvedení na český trh | 5/2021 |