Tradiční Cyrilovy brambůrky uvádí nový obal
Kategorie: KOLONIÁL, Slané pochutiny
Výrobce tradičních řemeslných brambůrků doposud rozvážel Cyrilovy brambůrky v klasických průhledných obalech s papírovou etiketou. „Kdo ochutná tradiční moravské brambůrky, chce si je koupit znovu. Kouzlo věci je v tom, že se brambory neblanšírují, a brambůrky mají díky tomu pravou bramborou chuť. Také v nich nejsou žádné konzervanty, vyrábíme je podle aktuálních objednávek a rozvážíme vždy čerstvé. V tradičním průhledném obalu vydrží 3 měsíce, ale nejlepší jsou, když je sníte co nejčerstvější. Naše brambůrky se tedy zaváží v malých množstvích, aby dlouho neležely na polici, především do menších obchodů nebo restaurací. Nové obaly trvanlivost prodlužují na 6 měsíců a lidé v sáčku najdou úplně stejné Cyrilovy brambůrky, na jaké jsou zvyklí. Nula konzervantů, plná chuť. Doufáme, že si je brzy budou moci koupit i v dalších obchodních řetězcích, kde přeci jen v regálech leží o něco déle,“ říká výrobní ředitel firmy Jakub Krajči.
Díky tomu, že nové balení nepropustí světlo, je méně náchylné na skladovací podmínky a prodlužuje trvanlivost výrobku. Novinka chce také zaujmout svou podobou. Obal je pevnější, skládaný, v bílém provedení s jednoduchou grafikou. „Naším cílem bylo, aby nový obal zákazníkům co nejvíce připomínal ten klasický a aby díky svému tvaru, jednoduchosti a čistému designu vynikl mezi konkurenčními výrobky,“ dodává Alžběta Kubišová, manažerka marketingu. Autorem návrhu je grafik Dan Šenkeřík, jenž stojí také za imaginární tváří značky – sedlákem Cyrilem.
Základní informace
Výrobce/distributor | Krajči plus, s.r.o. |
---|---|
Značka | Cyrilovy brambůrky |
WWW | https://www.krajci.cz/ |
Gramáž / objem spotřebitelského balení | 100 g |
Datum uvedení na český trh | 11/2021 |