Italská káva Trepallini
Kategorie: TEPLÉ NÁPOJE, Káva
Na začátku příběhu nové značky stáli kávoví mistři: Federico Bonomi, majitel rodinné pražírny, která vyrábí kávu už od roku 1886, Simone Pecora z kávového institutu ARC, který obchoduje se zelenou kávou z rovníkových oblastí a garantuje její kvalitu, a lidé z firmy Cimbali, výrobce kávovarů se 150letou zkušeností. „Právě Federico a Simone strávili mnoho času na vývoji chuti, intenzity a vůně nové kávy. V Miláně jsme poté společně otestovali zhruba 15 vzorků, ve kterých jsme našli přesně to, co jsme hledali – kávu silné, nahořklé chuti, zkrátka Caffè italiano perfetto,“ vzpomíná Karel Hrbek.
Zatímco kávoví mistři ladili chuť, marketingový tým Lerosu začal usilovně hledat jméno a podobu nové značky. „Chtěli jsme, aby komunikace byla opravdu autentická. Italové často říkají: Non ti preoccupare! Nedělej si starosti! Věnuj se tomu, co je opravdu podstatné. A to jsme aplikovali i na kávu. Té kvalitní italské totiž stačí tři věci – miscela (pečlivě vybraná a upražená směs kávových zrn), machina (kvalitní a správně seřízený kávovar) a mani (šikovné ruce zkušeného baristy). Tyto tři klíčové ingredience nás inspirovali k tomu, abychom naši novou kávu pojmenovali Trepallini neboli tři body, tři tečky,“ vysvětluje Hana Nováková, brand manažerka Lerosu. Autentičnost pravé italské kávy podtrhují černobílé snímky použité na obalech produktů, které pořídil v 60. letech slavný italský fotograf Ferdinando Scianna.
Základní informace
Výrobce/distributor | Kofola Československo a.s. Nad Porubkou 2278/31a 708 00 Ostrava - Poruba |
---|---|
Značka | Trepallini |
WWW | http://www.trepallini.it |
Gramáž / objem spotřebitelského balení | 250 g |
Datum uvedení na český trh | 12/2020 |